دانلود ماشین و مود های ایرانی برای GTA

دانلود ماشین و مود های ایرانی برای GTA

در اینجا سایت ماشین/موتور و مود ایرانی برای جی تی ای میزارم که دانلود کنید
دانلود ماشین و مود های ایرانی برای GTA

دانلود ماشین و مود های ایرانی برای GTA

در اینجا سایت ماشین/موتور و مود ایرانی برای جی تی ای میزارم که دانلود کنید

من برگشتم

سلام به همگی من برگشتم

دوستایه عزیز مشکلات زیاد بود دیگه نتونستم وبلاگمو اپدیت کنم شر منده

الان امدم با دست پررررررررر با کلی مد و مشین و تقلب تو سامپ

راستی هر سوالی داشتین بپرسین هر چیزی

راستی من یه کانال تو تلگرام دارم هتمن بییاد


jafangmafang

من اونجا انلاینم به سوالاتون جواب میدم

اگه امدین رویه کلمه join کلیک کنین  تویه تلگرام

نظرات 8 + ارسال نظر
رضا جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 22:42

عجب کانالی داری

پارسا دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:50

میشه بگین ماشینای gta5 رو کجا باید کپی کنیم ؟

ech شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 13:24

سلام
من دنبال ی مود مثل فیک کیل میخوام اما برای کیل نباشه بلکه فیک تسخیر باشه تو سرور جنگی سامپ استفاده کنم اگه میشه این مود رو بنویسید و برای استفاده بگذارید

sina یکشنبه 17 دی 1396 ساعت 13:29

ببخشید رمز فایل هاتون مثل اینکه اشتباس
میشه رمز دقیق بدید

مهدی یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 17:13

چرا برای مدماشین پسوندs،cs ندارد

Arshia شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 14:14 http://Arshiamoumivand@gmail.com

سلام اینو باید کجا کپی کرد

Fuck جمعه 5 مهر 1398 ساعت 12:33

من زدم کانال جوک آورد

Hhhhhh سه‌شنبه 4 شهریور 1399 ساعت 16:51

کجا باید کپی‌کنیم. رمز ش چیه. اگه یه مود تو کامپیتورمون باشه. منظورم یه مود دیگس. مشکل پیش میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد